Norint atlikti SEO paslaugas yra reikalingos tam tikros žinios ir kompetencija. Neteisingas SEO darbų atlikimas gali turėti atvirkštinį efektą ir pakenkti svetainės matomumui organinėje Google paieškoje. Tinkamai atlikdami SEO procesus įgausite pranašumą prieš konkuruojančias svetaines, gausite tikslinį lankytojų srautą į savo puslapį. Svetainės, kurios yra Google pirmame puslapyje atrodo patikimai potencialiems lankytojams. Daugiau kaip 80 procentų lankytojų internete spaudžia ant pirmame puslapyje esančių natūralioje paieškoje svetainių rezultatų. Ir tik penktadalis žmonių eina į antrą, trečią ar tolimesnius puslapius. Netgi būnant pirmame Google lape yra skirtumas kelintoje pozicijoje yra jūsų svetainė. Tarkime, tarp pirmos ir devintos vietos gali būti lankytojų skirtumas – du, trys kartai. Konkretus pavyzdys : kliento internetinė parduotuvė buvo Google piaeškoje 9-oje vietoje ir sulaukdavo vidutiniškai 150 lankytojų per dieną. Atlikus tinkamą SEO optimizavimą, svetainė pagal konkrečią raktinę frazę pakilo į antrą vietą ir jų lankomumas išaugo tris kartus – iki beveik 500 lankytojų per dieną. Visi lankomumo duomenys buvo sekami Google Analytics platformoje.
Panagrinėkime, kokie yra SEO paslaugų pradmenys, kuriuos rekomenduotina atlikti visų pirma.
Raktinių frazių auditas
Patikrinkite, ar jūsų svetainėje yra naudojami teisingi prekių, paslaugų raktažodžiai. Turitų būti naudojami tokie, kurie turi daugiausiai paieškų Google.lt. Galite patikrinti ir savo raktažodžių sinonimus. Tarkime, jūsų svetainėje yra naudojamas rakltinis žodis „reklama“. Tuomet, būtų pravartu patikrinti kiek paieškų Google.lt turi sinonimai „reklama internete“, „reklamos agentūra“, „reklamos gamiba“, „reklamos agentūra“, „reklamos leidyba“ ir panašius. Svetainės struktūroje geriausiai naudoti tuos raktinius žodžius, kurie turi daugiausiai paieškų ir yra panašiausi į jūsų teikiamas paslaugas.