SEO paslaugos yra būtinybė šių dienų verslui. Šis internetinės rinkodaros kanalas užtikrina verslo konkurencingumą rinkoje, prieinamumą vartotojams, didesnius lankytojų srautus, kurie neretai tampa ir papildomu pelnu. SEO paslaugų privalumai neginčytini, nes taip didinamas verslo žinomumas, o nauda jaučiama gana greitai. Vis dėlto, šių paslaugų įkainiai labai skirtingi ir neretai tas pats klientas už skirtingų internetinių svetainių optimizaciją sulaukia skirtingų sąskaitų, todėl natūralu, kad kyla klausimas, kodėl taip atsitinka ir kas iš tikrųjų lemia SEO paslaugų kainą.
Universalijų nebūna
Visiems gerai žinoma frazė, kad tai, kas tinka visiems, iš tikrųjų netinka niekam, galioja ir kalbant apie SEO optimizaciją. Nors pagrindiniai optimizavimo principai egzistuoja ir kiekvienas specialistas dažniausiai laikosi savo statinės sistemos, tai nėra universalijos, kurias būtų galima šabloniškai pritaikyti dirbant su kiekviena internetine svetaine. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad pagal tam tikrus optimizacijos principus teikiamos SEO paslaugos yra pritaikomos pagal konkretaus verslo poreikius, atsižvelgiant į tiksliai to verslo keliamus tikslus. Taigi, tam tikra prasme, kiekvieną kartą kuriama vis nauja optimizacijos strategija, kuri būtų efektyviausia kiekvieno kliento atveju. Tai pagrindinė priežastis, dėl kurios SEO paslaugų kainos kiekvieną kartą gali būti vis kitokia reklama.