"Facebook" reklama yra puikus būdas pritraukti srautą į savo verslo puslapį ir padidinti savo prekės ženklo matomumą. Yra keletas skirtingų "Facebook" reklamos tipų ir visi jie turi savų privalumų. Galite rinktis iš kelių skirtingų transliuojamų reklamų, kuriose turinys rodomas tiesiogiai "Facebook" puslapiuose arba kitų įmonių puslapiuose. Be to, reklamuotojai gali rinktis iš kelių tikslinių parinkčių, atitinkančių jų individualius poreikius, įskaitant erdvinį tikslinimą, tikslinę auditoriją ir tikslinę auditoriją pagal pomėgius. Šiame straipsnyje supažindinsime jus su kai kuriais svarbiausiais dalykais, kuriuos turite žinoti apie savo reklamų "Facebook" tinkle efektyvumo didinimą.
"Facebook" reklama yra nemokama, tačiau ją sukurti kainuoja daug. Taip yra todėl, kad "Facebook" ima mokestį už kiekvieną savo siūlomą funkciją. Jei norite paleisti "Facebook" reklamą savo verslui, turėsite už viską sumokėti. Ne tik tai, bet ir "Facebook" sistema, skirta skelbimų sėkmei įvertinti, nėra labai tiksli. Tiesą sakant, yra priešingai: "Facebook" algoritmai stengiasi neleisti jums teisingai išmatuoti savo skelbimų. Jei norite sužinoti, kiek kainuoja jūsų "Facebook" skelbimai, peržiūrėkite šį vadovą, kad suprastumėte, kaip veikia "Facebook" reklamos modelis. Taigi, Facebook reklama yra viena naudingiausiu.
"Facebook" skelbimai yra neįtikėtinai tikslingi, o tai reiškia, kad jie dažnai yra veiksmingesni nei skelbimai, kuriuose nenaudojamos tikslinės auditorijos. Skleisdami "Facebook" skelbimus, galite rinktis iš kelių tikslinimo parinkčių, įskaitant tikslinę auditoriją, tikslinę šalį, tikslinę prekę ir tikslinę prekės ženklą. Be to, galite nustatyti, kad "Facebook" skelbimai siųstų el. pašto naujienlaiškius ir stumiamuosius pranešimus, taip pat paleisti "Facebook" skelbimus, kurie siunčia stumiamuosius pranešimus, net kai programa veikia tyliuoju režimu. Taip pat galite įvertinti savo "Facebook" skelbimų sėkmę, stebėdami paspaudimų, patinka ir bendrinimų, kurių sulaukia skelbimai, skaičių. Daugiau informacijos rasite "Facebook" reklamos strategijos puslapyje.
"Facebook" skelbimai pasiekia kuo daugiau žmonių, todėl pasiekiamumas yra svarbiausia. "Facebook" pasiekiamumo lygiai, kurie nustatomi pagal tai, kiek žmonių mato skelbimą ir kiek laiko jie pasilieka puslapyje, yra neįtikėtinai tikslūs. Tačiau yra vienas kabliukas: Pasiekiamumo lygis nustatomas pagal tai, kiek žmonių mato jūsų skelbimą, o ne pagal tai, kokį poveikį tiems žmonėms padarėte. Taip yra todėl, kad "Facebook" naudoja žmonių, kurie peržiūrėjo jūsų skelbimą, skaičių kaip tolimą rodiklį, rodantį, kiek žmonių matė jūsų prekės ženklą ar produktą. Jei norite sužinoti, kiek žmonių matė jūsų skelbimą, galite pasinaudoti "Facebook" slapto kodo funkcija ir sužinoti, koks procentas žmonių pranešė, kad matė jūsų skelbimą, ir koks procentas tų žmonių pažymėjo jus kaip mėgstamiausią.