Apibrėžkite savo reklamos tikslus
Kiekviena jūsų kuriama reklamos kampanija turėtų turėti konkrečius rinkodaros tikslus arba uždavinius, kurie bus naudojami jos veiksmingumui įvertinti. Jie padės nustatyti, ar kampanija buvo sėkminga, ar ne. Dar prieš pradedant ieškoti reklamos agentūros, svarbu apibrėžti savo tikslus, kad turėtumėte aiškų galutinį tikslą. Pavyzdžiui, jūsų prekės ženklo kampanijos rinkodaros tikslai gali būti tokie: – Padidinti pardavimus. – Prekės ženklo atpažįstamumas ir įsiminimas. – Išryškinti savo unikalius pardavimo aspektus. – Padaryti neišdildomą įspūdį. – Padarykite taip, kad jūsų prekės ženklas išsiskirtų iš konkurentų. Reklamos gamyba ir specialisto patarimai.
Raskite tinkamą reklamos agentūrą
Jei nusprendėte samdyti reklamos agentūrą, įsitikinkite, kad samdote tinkamą. Pradėkite nuo reklamos agentūrų paieškos internete savo mieste ar šalyje. Taip pat galite paklausti draugų, šeimos narių ir kolegų, ar jie žino kokių nors geros reputacijos agentūrų. Kai turėsite potencialių agentūrų sąrašą, galite pasinaudoti klausimynu, kuris padės susiaurinti pasirinkimo galimybes. Klausimynas gali padėti nustatyti agentūras, kurios geriausiai atitinka jūsų reikalavimus, ir užtikrins, kad gausite ir peržiūrėsite geriausius įmanomus pasiūlymus. Įsitikinkite, kad į klausimyną įtraukta informacija apie jūsų verslą, produktus ir biudžetą. Taip pat galite paprašyti parodyti ankstesnius darbus ir ankstesnių klientų rekomendacijas. Kuo daugiau pastangų įdėsite ieškodami tinkamos agentūros, tuo geresnė bus jūsų galutinė kampanija. Spausdinimas ir popierinės pakuotės už gerą kainą.
Nustatykite biudžetą ir sąlygas
Prieš bendraudami su bet kuria agentūra, būtinai nustatykite biudžetą ir sąlygas, kad nešvaistytumėte laiko veltui. Prieš kalbantis su agentūromis svarbu nustatyti biudžetą, kad jos galėtų jums pateikti jūsų kainos ribas atitinkančias galimybes. Taip pat galite nustatyti sąlygas, pavyzdžiui, į kokią terpę norėtumėte orientuotis ir kokio dizaino stiliaus norėtumėte. Taip sutaupysite laiko ir lengviau rasite tinkamą agentūrą savo kampanijai.
Peržiūrėkite ir patvirtinkite reklamos agentūros scenarijų ir meno kūrinį
Kai susiaurinsite agentūrų sąrašą ir vieną iš jų pasirinksite, paprašykite kūrybos direktoriaus pristatyti jums savo idėjas ir sulaukti jūsų pastabų. Skirkite laiko peržiūrėti visas detales, pavyzdžiui, šriftą, spalvų schemą, paveikslėlius ir balso toną, kad viskas atitiktų jūsų prekės ženklą. Prieš pradėdami kampaniją būtinai patvirtinkite scenarijų ir meno kūrinius.
Sukurkite ir patalpinkite reklamą
Kūrybinei agentūrai užbaigus kampaniją, laikas pagaminti reklamą ir ją patalpinti. Jei tai skaitmeninė reklama, ją galite gaminti samdydami laisvai samdomą tekstų rašytoją ir dizainerį arba samdydami įmonės komandą. Kai reklama bus baigta, galite ją patalpinti socialiniuose tinkluose, viešose vietose arba savo interneto svetainėje. Arba galite bendradarbiauti su leidiniu, kuris turi daug sekėjų, arba televizijos stotimi, kuri pasiekia plačią auditoriją.